poniedziałek, 29 sierpnia 2016

DIY - pudełko na przybory biurowe

Hej,
dzisiaj zapraszam was do przeczytania kolejnego postu w którym pokarzę wam jak zrobić - DO  samodzielnie  - YOURSELF  to-IT :

Pudełko na zszywki, szpilki, magnesy, spinacze i inne biurowe akcesoria




Co będziesz potrzebować?
*Pudełko, najlepiej kartonowe, w moje był zapakowany portfel, ale może być po tym po czym chcecie, np.   po starej grze.
*Folie piankową, dostaniecie ją w sklepach z artykułami papierniczymi, jeśli nie chcecie jej kupować (a wystarczy tylko jeden arkusz) możecie ją zastąpić kolorowym papierem samoprzylepnym  lub do pakowania prezentów oraz kawałkiem kartonu
*Kartkę z zeszytu
*Gazetkę z ciekawymi ilustracjami, zdjęciami, możesz również użyć własne zdjęcia i naklejki
*Folię samoprzylepną, taką do oklejania książek, ona też nie jest konieczna, ale dobrze zabezpiecza pokrywkę
*Klej w sztyfcie   
*Kropelkę 
*Nożyczki



1. Z gazetki wytnij swoje ulubione zdjęcia/obrazki


2. Na pokrywkę naklej kartkę z zeszytu, spokojnie możesz zrobić zwykłym klejem w sztyfcie, ja nakleiłam kartkę tylko na górną część pokrywki, ale możesz obkleić również boki.

3. Na pokrywce ułóż zdjęcia i  je przyklej.


4. Naklej na całą zewnętrzną stronę pokrywki folię samoprzylepną.



5. Środek pudełka wyklej folią piankową.

6. Doklej przegródki, smarując ich brzegi klejem.


I to tyle teraz możesz wsypać do pudełka co tylko zechcesz...




I jak wam się podoba efekt końcowy? Mi bardzo.
Komentujcie i róbcie własne, czekam na zdjęcia w komentarzach.
Powodzenia.



  



2 komentarze:

  1. Tworzenie biurowych przyborów może być bardzo fajną zabawą. Niestety nie wszystko uda się samemu zrobić. Weźmy chociaż taką tablicę obrotową https://somax.eu/66-tablice-obrotowo-jezdne i niestety tego się nie da wykonać w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością takie pudełka się przydają w pracy biurowej i ja również z nich korzystam ale z trochę innych. Moim zdaniem bardzo ważne są również pieczątki firmowe https://www.maxsc.com.pl/ ponieważ to właśnie one mają największe obciążenie kiedy jest wiele dokumentów do podbicia.

    OdpowiedzUsuń